برای بازیابی یک فایل یا یک پوشه از پشتیبان‌گیری حساب خود، کافی است وارد cPanel خود شوید و به بخش JetBackup بروید .

JetBackup

JetBackup به طور پیش فرض در cPanel گنجانده نشده است و اگر وب سایت خود را با ارائه دهنده میزبان دیگری میزبانی کنید، ممکن است در حساب شما وجود نداشته باشد. همه مشتریان FastComet باید بخش JetBackup را در cPanel حساب میزبانی خود ببینند.

روی File Backups کلیک کنید تا رابط بازیابی فایل/پوشه باز شود. برای شروع فرآیند، لطفاً تاریخ پشتیبان‌گیری مورد نظر را که می‌خواهید از آن اطلاعات شما بازیابی شود، انتخاب کنید و روی File Manager کلیک کنید .

در سمت راست، فایل یا پوشه مورد نظر را که باید بازیابی شود، انتخاب کنید و روی دکمه « بازیابی فایل‌های انتخاب شده » در پایین صفحه کلیک کنید تا فرآیند شروع شود.

این فرآیند بازیابی را آغاز می کند. بسته به اندازه فایل/پوشه، فرآیند ممکن است تا چند دقیقه طول بکشد.

می توانید با رفتن به صف از صفحه اصلی JetBackup، پیشرفت بازیابی را پیگیری کنید. هنگامی که نوار پیشرفت پر شد، فایل های شما به طور کامل از تاریخ پشتیبان گیری مورد نظر بازیابی می شوند.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟ 1 کاربر این را مفید یافتند (1 نظرات)